F R I D A Y

Hei igjen! Nå har jeg plantet meg litt i sofaen for å oppdatere litt her før jeg hopper raskt i dusjen. Både Andreas og jeg fikk plutselig veldig lyst på pizza i stad og siden jeg i tillegg hadde glemt å ta opp fisken vi skulle ha fra fryseren ringte vi å bestilte (og pizza er jo kjempegod fredagsmat også). Litt senere ble det faktisk trening på meg hvor jeg fokuserte mest på tøying etter å ha løpt meg varm. Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg har vært skikkelig sløv med trening i sommer noe som også har resultert i at jeg har blitt stiv som en stokk og puster som et esel når jeg løper. Så frem til skolestart kommer jeg til å fokusere en del på å bli litt mykere og få litt bedre kondisjon. Dermed bestod dagens trening av å løpe 2km etterfulgt av 30 minutter med tøying for deretter å gå en tur på 2,6km for å hente noe hos mamma + en liten tur innom Caroline og Markus.

Jeg tenkte forresten å prøve å få lagd en sommer lookbook video i løpet av neste uke, men jeg må se hva jeg får til da jeg er avhengig av litt hjelp til filming. Egentlig skulle jeg på unge venstre sommerleir (noe jeg hadde gledet meg utrolig mye til!!), men måtte avlyse fordi maten ikke går så bra for tiden. Jeg vet at om jeg hadde dratt så hadde det gått veldig dårlig og blir derfor hjemme med Andreas som er en veldig god støttespiller for meg. Men nå skal jeg hoppe fort i dusjen og så blir det litt champagne på oss 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg