STAY CLASSY

//sponset produkt

På lørdag mottok jeg et par med solbriller fra nettsiden StayClassy og de falt veldig i smak både hos meg og hos kjæresten! Nå har jeg ikke fått testet de helt ut ennå på grunn av været, men de få timene jeg hadde de på i solen så beskyttet de i alle fall veldig godt! Jeg er helt avhengi av solbriller som beskytter godt både når det er sol og når det er overskyet, men sterkt lys ute. Jeg sliter så innmari med at jeg myser så mye hvis solbrillene ikke beskytter bra, noe som resulterer i hodepine. Så langt er jeg hvertfal veldig fornøyd med disse! De ser jo også veldig bra ut og sitter ordentlig på uten å klemme på sidene. Leveringstiden var også veldig rask, hvis jeg husker riktig så tok det to dager før de havnet i postkassen og jeg er vel ikke den eneste som haaater å vente når jeg bestiller ting? Solbrillene passer foresten både til jenter og til gutter og de passer heldigvis til både litt rocka antrekk og søte antrekk. Eneste minuset er vel at jeg aldri har brukt sånn tråd(?) til solbrillene så de kan henge fra nakken (veldig flink til å forklare her ja), så jeg aner ikke hvordan den skal festes på. Men hei, hva har vi vel google til? Direktelink til solbrillene finner dere ved å klikke HER. Nettsiden har forresten masse annet fint også, bare å ta en titt!

6 kommentarer

Siste innlegg