THE WORLD

sponset produkt

Det ble et lite fravær på bloggen igår, men nå tenkte jeg å vise dere noe jeg mottok i posten for en liten stund siden. Jeg har jo to ekte tattoveringer allerede, men det er jo litt gøy å kunne variere og ikke ta permanente. Denne kule verdenstattoen er fra tattstore og de har mye annet fint også som du finner ved å klikke HER. Jeg ville prøve den litt ut før jeg eventuelt anbefalte siden og den som dere ser under her har jeg hatt på i noen dager nå. Den sitter ennå veldig fint og ingen skrapemerket i det hele tatt til tross for soving og dusjing. Likevel er den lett å vaske av. Eneste jeg vil trekke litt ned er at den glinset veldig mye i rundt 12 timer før det gikk bort, men det er jo ikke akkurat verdens undergang (heheh.. god humor). Nettsiden har veldig rask levering og veldig gode priser, så det er verdt å sjekke ut! Man skal nok ikke se bortifra at jeg kommer til å bestille noe derifra senere. Jeg mottok også noen flash-tattoveringer, men de tester jeg ut senere. Tror jeg likte det verdenskartet liiitt for godt jeg, så jeg skal prøve å ikke spontantatovere meg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg