GOLD STAYS FOREVER

Jøss nå er det lenge siden sist jeg har postet ordentlige antrekksbilder her ser jeg. De siste antrekkene har jo bare vært bilder jeg har knipset i full fart på verandaen. Håper dere liker disse litt bedre og jeg skal prøve så godt jeg kan å fortsette med det. Bortsett fra å shine soverommet totalt idag (føler jeg ikke gjør annet enn å rydde/vaske, hvordan i all verden blir det så rotete?) så har jeg sittet spent å ventet på å mote varsel på at en pakke jeg bestilte skulle komme på posten. På veien ut fant jeg utrolig nok enda en pakke i postkassa! Åh, slike overaskelser fra venninner er så utrolig koselig! Pakken jeg hentet på posten var fra h&m og i den var det skoene dere ser under, toppen dere ser under + to ting til jeg viser senere.

Til middag idag tenkte jeg å prøve å lage vegisterkaker med peppersaus, grønnsaker og kokte poteter. Jeg har aldri laget eller smakt vegisterkaker før, men det ser så himla godt ut! Det blir litt sen middag på oss idag siden ingen av oss er sultne ennå og før middag tenkte jeg å komme meg opp på treningssenteret en siste gang (eller kanskje etter middag da). Nå som skolen begynner snart så blir det alt for mye for meg med trening ved siden av 12 timer dans i uken. Flash-tattoveringene er foresten herfra (link), kule eller hva. Håper dere likte bildene så blogges vi nok senere idag 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg