VELKOMMEN

Åh, velkommen til familien lillemor!♥ Nå er det en liten stund siden jeg overtok/kjøpte katten og det er fint å se at den allerede er litt nysgjerrig! Den er jo selvfølgelig ikke trygg helt ennå for sånt tar tid, men hvis jeg sitter med den i sofaen er den ganske rolig og vil ha kos. Vi kommer til å bruke en god del tid fremover med katten for ikke bare må den bli vant til oss, men også til den katten jeg har fra før. Den har heller ikke vokst opp med å bli bært på så litt bæretrening skal man ikke se bortifra at det blir. For ikke å glemme at den skal lære hva “sefå” betyr, sier jeg det ordet kommer i alle fall Lucy (katten jeg har hatt i 8 år) løpende som en kule, for da vet hun at det er noe godt å få! Rolig kommer vi helt garantert til å ta det, den er jo bare lille kattungen og det har blitt mange nye inntrykk allerede idag. Og ja du leste riktig, det er en kattunge, men den er av rasen Maine Coon så den er større enn vanlige katter. Gleder meg så til å bli kjent med henne, jeg tror hun vil trives veldig godt her!



7 kommentarer
    1. Så utrolig søt! Jeg har nylig fått en liten kattunge inn i huset her (la også ut innlegg om det på bloggen) og det er så fantastisk å ha en katt! De gjør en stor forskjell ass, het utrolig hvor glad man blir i dem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg