XXX

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en liten tur i byen og jeg klarte desverre ikke gå tomhent hjem derfra hehe.. Det har seg nemlig sånn at jeg er litt vel glad i undertøy og når cubus da i tillegg har salg, vel det sier sitt. Kattene går foresten overaskende greit sammen! Lucy freser litt, men har også vært borte og luktet på. Den nye katten er bare nysgjerrig og befinner seg akkurat nå i et annet rom så de får slappet litt av begge to. Jeg tror og håper at det kommer til å funke.

Dette antrekket ble egentlig litt for sukkersøtt for meg så jeg slang like så godt en skinnjakke over etter å ha tatt bildene. Det ble MYE bedre og hvis dere lurer på hvordan det ble kan dere sjekke ut @eliseamandan på instagram. Det er ikke meningen å se så himla sur ut på bildene, det er bare det at det er vanskelig for meg å smile på kommando. Imorgen har foresten Andreas og jeg vært sammen i 1/2 år så da skal vi ut å spise, det blir koselig!♥ Håper dere alle får en fin fredagskveld! ♥♥♥




6 kommentarer

Siste innlegg