LATEST

God ettermiddag, fininger♥ Så koselig med tilbakemeldingene dere har begynt å gi på antrekksbildene, det setter jeg virkelig pris på! Det er så mye mer koselig å blogge når man får respons. Til morgenen idag var jeg skikkelig morgengretten så det ble en litt sen start på dagen idag for meg. Jeg har rukket en tur innom biblioteket idag for å låne “Du ser det ikke før du tror det” av Inga Marte Thorkildsen og allerede nå er jeg på side 135. Hun skriver utrolig godt og ikke minst om et så viktig tema, det er en bok jeg oppfordrer alle til å lese, spesielt alle de som jobber med barn på en eller annen måte. Nå er jeg så heldig at jeg også kjenner Inga Marte og jeg må bare få sagt at mer omsorgsfull og tøff dame finnes ikke!♥ Ellers har dagen bestått av en liten tur opp på barneskolen hvor jeg gikk og det er alltid så koselig å hilse på, spesielt på læreren jeg hadde opp gjennom alle årene der. Nå skal jeg ordne meg litt og så skal Andreas og jeg ut for å spise middag. Det var jo egentlig planlagt på den dagen vi hadde vært sammen i 1/2 år, men så var det så mye annet da at vi ikke rakk det, derfor blir det idag. Gleder meg masse, selvom det er litt utfordrende for meg å spise ute på restaurant. Vi skrives senere ikveld for nå er det hår, sminke og oppkledning som står for tur.

instagram: @eliseamandan

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg