BLUEBELL

God ettermiddag folkens!♥ Nå er det kun noen få dager til skolen starter, men jeg skal prøve å nyte resten av ferien til det fulleste. Målet mitt er å hvertfal få en dag på stranda i løpet av årets ferie. Jeg har jo også noen siste innkjøp som burde ha blitt gjort for lenge siden, som jazzsko og jazz sneakers, men jeg tror nesten jeg får vente til jeg får stipend med å få meg det. Ellers er det bare småting som nye blyanter og litt sånt. Altså jeg har jo blyanter hjemme, men jeg HATER virkelig å bruke noen andre blyanter enn staedtler 2h og de to jeg har er snart brukt opp. Litt sær der? Kanskje. Men de blyantene er himla gode å skrive med, de holder seg lenge slik som de er rett etter å ha blitt spisset, de knekker ikke inni uansett hvor mange ganger man mister dem og de gir en fin og hard skrift.  

Jeg må forresten fortelle om noe som skjedde her om dagen, jeg trodde ikke mine egne øyne! Det har seg sånn at buret til kaninen min alltid er åpent slik at han kan tusle rundt som han vil. Den nye katten (som mest sannsynlig har fått navnet Molly) er veldig nysgjerrig på kaninen og Molly er titt og ofte innom kaninen en tur. Som regel koser hun litt på han og han koser tilbake, men plutselig skjer det noe annet. Molly måtte tydeligvis på do og kattekassa som står på badet var visst litt langt unna når man er på soverommet. Det resulterer i at hun går inn i buret til kaninen og plutselig tisser hun der! Haha ansiktet til kaninen min var priceless! Jeg gjorde selvfølgelig rent buret med en gang, men stakkars kaninen min skjønte jo ikke stort. Hun har heldigvis skjønt nå at buret til kaninen er kaninen sitt og ikke en kattedo. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg