SOMMER

//sponsede produkter

For en liten stund siden fikk jeg en forespørsel om jeg ville skrive litt om noen produkter fra Nivea og siden vi har brukt Nivea-produkter hjemme fra jeg var liten så takket jeg ja. Sommerferien er jo snart over, men visste dere at det er nå i august som knallværet skal komme? Hvertfal her hvor jeg bor, så sommeren er ikke heeelt over ennå. Noen av tingene har jeg brukt fast i mange år så heldigvis kan jeg faktisk anbefale ting til dere her med veldig godt grunnlag. Det er noen av tingene som var helt nye for meg og derfor ventet jeg en stund med å skrive dette slik at jeg fikk testet det ut ordentlig og dere får mest mulige ærlige beskrivelse av tingene. Here we go!

Solkrem: Solkremen fra Nivea har alltid vært med oss på stranda og tur fra så lenge jeg kan huske og mamma har brukt den på oss i alle år. Vet dere hvor mange ganger jeg har blitt solbrent i hele mitt liv? En eneste gang og det var fordi jeg gikk tre dager uten å smøre kinnene mine en gang i Spania. Nå skal det også nevnes at jeg er en person som ikke har størst anlegg for å bli solbrent og at jeg har vært litt slækk med solkrem de siste årene av akkurat den grunn. Et eksempel er at jeg lå å solte meg i Tyrkia i fem timer i skikkelig solsteik uten solkrem og bare ble brun. Selvom jeg bare blir brun og ikke brent så er jo UV-strålene skadelige. Broren min derimot er ikke så heldig, men har unngått å bli solbrent så lenge han har brukt solkrem. Solkremene fra Nivea sitter også godt på i vannet noe som for meg er en stor pluss da vannet reflekterer sola og dermed blir huden lettere å skade når man bader. Anbefaler denne til de som ikke gidder å smøre seg fem tusen ganger i løpet av en tur på stranda og som liker å bade, familien min og jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med Nivea sine solkremer.

Body Lotion: Akkurat denne kremen fra Nivea har jeg ikke vært borti før. Jeg har naturlig en veldig tør hud som trenger masse smøring og jeg har prøv ut denne en ukes tid nå hver gang etter å ha dusjet. Kremen er ganske tynn og jeg føler at den ikke fukter ordentlig. Rett etter jeg har tatt den på og noen timer senere er huden min fuktig og ser fin ut, men også veldig klistrete og oljete. Neste dag er huden min like tør som om jeg aldri skulle ha smørt på kremen, så denne er vel mer å anbefale hvis du har normal hud og ikke tør slik som jeg (har du tør anbefaler jeg heller den blå Nivea-kremen på en metallboks som er veldig fet og funker mye bedre). Pluss for at den lukter godt, det skal de ha.

Deodorant: Denne her har jeg faktisk brukt fast i flere år nå haha og siden jeg har brukt den fast så er jeg jo fornøyd med den. Jeg er heller ikke den personen som svetter noe særlig i hverdagen, men jeg skal love dere at når man trener er denne gull verdt! Den lukter veldig godt og jeg har aldri fått merker under armene på klærne av å bruke den. Dessuten så sitter den veldig lenge, noe som vil si at om jeg må innom sentret eller butikken rett etter trening så er det faktisk ikke verdens undergang da den er ekspert på å skjule svettelukt og heller lukte sterkere av selve lukten på deodoranten. Jeg vet faktisk ikke helt hvordan den er i forhold til parfyme, men de gangene jeg har brukt deodorant med en del parfyme har huden reagert med å bli helt blå under armene og det har aldri skjedd ved bruk av denne. En del parfyme må den jo inneholde med tanke på lukten på den, men huden min reagerer hvertfal ikke på den.

Lip butter: Åh herregud hvor godt denne her lukter! Jeg var redd for at den skulle bli litt kvalmende, men den lukter jo bare friskt av kokos! Jeg har veldig tørre lepper i perioder og akkurat nå er jeg inne i en mellomperiode. Leppene har ikke blitt så mye mer fuktige med bruk av denne, men de har heller ikke blitt tørrere (noe de hadde blitt hvis jeg ikke hadde brukt den). Har du tørre lepper anbefaler jeg carmex for så å gå over på denne da carmex er ekstremt avhengighetsskapende for leppene. Jeg har fått inntrykk at denne her holder leppene stabile hvor de er og unngår at leppene blir tørrere, men dessverre fikser den ikke tørre lepper.

Vil igjen understreke at dette her er helt ærlige meninger og mitt synspunkt på produktene. Produktene regner jeg med at de fleste vet hvor man får tak i hvis man vil ha noen av de da de selges i dagligvarebutikk osv. 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg