T.Ø.N.S.B.E.R.G

Åh så utrolig deilig vær det er idag! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en fin tur til Tønsberg med Simone. Det ble en del nødvendige innkjøp som en bukse til dansingen (buksa dere ser under her), bokbind, småting til bursdagen min og sånt, men jeg skal innrømme at den perfekte hvite kåpa også ble med meg hjem idag. Jeg har hatt lyst på en hvit kåpe lenge og endelig fant jeg en som jeg falt pladask for, da er det vel lov..? Jeg tenkte å vise dere senere, men akkurat nå vil jeg egentlig ut igjen og nyte det herlige været. Klasselistene ble sluppet idag og jeg som har ventet spent på de fikk endelig vite hvem jeg kommer i klasse med og jeg tror vi skal bli en veldig fin klasse. Gleder meg til å møte alle på mandag♥ 

Ikke heeeelt fornøyd med hvordan jeg så ut på antrekksbildene denne gangen, men det får gå.

8 kommentarer

Siste innlegg