VLOG – NEW IN

God kveld til alle dere som titter innom♥ Nå er det ikke lenge til skolen og siden klasselistene hadde kommet ut lagde jeg en gruppe på facebook og addet de jeg skal gå i klasse med. Jeg tror vi blir en super gjeng og jeg gleder meg masse til å møte de på mandag. Skravla går allerede i ett på chat, så klein stillhet blir det nok ikke. Vi har også avtalt å spise lunsj sammen første skoledag og jeg skal prøve å få bakt en kake.

Mac’en min er foresten helt ubrukelig snart, til tross for at jeg har fått hjelp av apple til å fikse opp i ting. Den er ikke så treg lenger, men programmene avslutter seg selv hele tiden. Veldig irriterende? Gjett om, jeg er overasket over at den ikke har gått i veggen ennå. Først etter TRE TIMER(!!!) ble filmen under her ferdig redigert og vanligvis ville det vel tatt meg rundt 20 minutter. Men det funket til slutt og jeg håper dere liker den:) Skulle gjerne ha gjort litt mer, men jeg tror dere forstår hvorfor jeg valgte å sette inn tekst fremfor å snakke når jeg viser ting. Her er den:

 Husk å sette på beste kvalitet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg