SOMMEREN 2015

God kveld vakre mennesker♥ Nå er det bare noen få timer igjen av sommerferien, så jeg tenkte å vise dere litt av hva jeg har gjort i sommer. Gleder meg faktisk til skolestart imorgen! Det blir jo blanke ark og det skal bli deilig å starte i en klasse som ikke kjenner meg fra før så jeg kan være Elise Amanda og ikke “hun spiseforestyrrede”. Planen for imorgen er skolen etterfulgt av en sushidate med to venninner før jeg haster bort til dansestudioet. Siste dansetimen min imorgen er faktisk ferdig halv ti! Og til min skrekk oppdaget jeg nettopp at jeg har glemt å sy tåspisskoene mine.. Jaja, jeg skal klare å rekke det mellom dansetimene. Men nå skravler (les:skriver) jeg meg bort som vanlig, her skal dere få se det jeg egentlig skulle vise og fortelle:


Sommerferien startet med en tur til Gdansk i Polen med familien. Mormor og Besse hadde 50 års bryllupsdag og de tok med hele(!!!) nærmeste familie på tur for å feire. Totalt var vi 14 som dro og det var en kjempefin tur! Vi bodde i gamlebyen i Gdansk og wow for en nydelig by! Vi var der i fem dager og det er et sted jeg skal tilbake til for å si det sånn.


Litt tilfeldig bilde, men jeg tenkte å fortelle om noen ting jeg ikke har bilder til akkurat nå. Jeg har også vært på hytteturer i sommer: en med pappa, stemor, lillebror og kjæreste og en annen en på venninna mi sin hytte, bare oss to. Elsker å være på hytter så koste meg masse!


En natt var jeg i Oslo med forandringsfabrikken hvor jeg fikk lov til å holde foredrag for departementet med noen andre ungdommer. Veldig spennende å få være med, men også litt skummelt. Jeg setter også stor pris på at jeg får være med å forandre Norge. I august skal jeg tilbake, men det er fordi de skal starte opp et prosjekt som omhandler selvskading. 


Treningen i sommer har vært litt slækk, men det rare er at det er de gangene jeg har vært på ferie som jeg har trent mest. I sommer har det mest gått i jogging eller gåturer, i tillegg til styrke hjemme.


Siden jeg bor rett ved sentrum har jeg fått vært der masse i sommer. Byen er jo så mye koseligere på sommeren en kjøpesenteret! 


For litt siden fikk vi en liten Maine Coon kattunge som har fått navnet Molly. Det er så fint å se at hun nå er helt trygg på oss og er det noen som er kosesyk og lekesyk så er det henne. Den andre katten min begynner også endelig å godta at hun nå må dele oss og leiligheten med en annen liten pus.


Jeg har blitt litt flinkere på å eksperimentere med litt forskjellige klær. Her ser dere en stygg og baggy joggebukse som jeg egentlig bare bruker når jeg er hjemme uten besøk. Men hvorfor ikke bruke den ute? Synes dette så litt finere ut enn slik jeg vanligvis hadde trasket rundt i en joggebukse. Det merkelige er at det funket på en måte. 


Jeg fikk også endelig testet ut en cafè her i Larvik som heter Hungry Heart og jeg anbefaler alle som er i Larvik eller skal dit til å sjekke den ut! Kjempegod mat og langt fra kjedelige rundstykker med pålegg. Litt synd jeg bare fikk vært der to ganger, men jeg er sikker på at den er koselig nå som høsten nærmer seg også.

Hva har du gjort i sommer?

5 kommentarer
    1. Det ser ut som du har gjort mye herlig i sommer 🙂 selv har jeg vært i Amerika, hjemme på besøk hos familien i Norge, og nå jobber jeg i Tyrkia fram til jeg reiser tilbake til England og begynner med forlesninger igjen i oktober

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg