19.08.2015

God kveld!♥ Åh så trøtt jeg er allerede nå! Det er uvant å stå opp så tidlig som jeg må når jeg skal på skolen og hadde jeg sovnet tidligere hadde det jo hjulpet på. Dessverre så er det ikke bare bare å sove. Skoledagen idag ble ganske kort med matte i første økt. Vi fikk beskjed om at siden det var den første uken så skulle vi få en litt mindre lekse til neste gang. Jeg definerer i alle fall ikke 30(!!) oppgaver som en mindre lekse, spesielt ikke når hver oppgave inneholder flere oppgaver. Matte er også et fag jeg er veldig svak i og jeg er ikke ferdig med to oppgaver ennå engang, mens klassen min hadde jo kommet langt med dem allerede på skolen. Kjenner at dette kan bli spennende.. Men jeg får gjøre så godt jeg kan og bare sette igang.

Jeg har blitt litt sliten etter skolen, men det er nok ikke lenge til jeg er vant med lange skoledager så lover at bloggingen snart skal bli bedre. Imorgen har vi bare naturfag før vi skal på en bli kjent-tur, det blir koselig!♥ Tar nok med meg kamera.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg