Kjempefin nyhet!

Åhhh! Nå er jeg så himla glad!♥ Jeg har en kjempefin nyhet å dele med dere imorgen! Dagen idag har gått i ett. Typisk min flaks så klarte jeg å forsove meg, noe som resulterte i at jeg våknet kun 20 minutter før skolestart. Likevel klarte jeg å finne frem lunsj, raske med meg et antrekk og dra på meg danseklær som lå litt rundt om kring for så å kjøre til skolen. Utrolig nok så rakk jeg skolen akkurat! Gårsdagens sminke rakk jeg ikke å vaske av så hvordan jeg så ut på skolen idag var et kapittel for seg selv. Hele dagen idag bestod av dansing og drama så det var en litt annerledes og litt slitsom skoledag, likevel kjempegøy. Det er jo mye morsommere med slike dager enn dager hvor vi nesten bare har vanlige fag. Etter skolen var det full fart hjem for å dusje og kaste i meg noe mat før vi dro rett i bursdag til faren til kjæresten min. Etter noen timer der dro vi på noe jeg skal fortelle om imorgen (åh som jeg gleder meg!) og nå er jeg hjemme igjen. Travel dag sa du?

Gårsdagen var travel den også, men endte med en fin båttur i Farris med kjæresten og et vennepar. Det er vel flere år siden jeg sist var ute med båten og jeg håper at vi får det til flere ganger før høsten setter inn. Nå blir det snart natta på meg for imorgen skal jeg stå på stand med venstre. Derfor snakkes vi imorgen og jeg håper at alle har hatt en fin uke, spesielt dere som er ferdig med første skoleuke med ny klasse♥ Nå ligger forresten lille Molly halvveis oppå armen min og halvveis oppå dataen, så skriving er ikke så veldig lett haha. Søt og glad i kos er hun hvertfal!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg