Ny start

God kveld! Først og fremst vil jeg dele de fine nyhetene jeg skrev om i forrige innlegg med dere: vi har fått oss leilighet! Det er litt lite med 38 kvadrat, så å få litt større plass blir kjempedeilig! Åh som jeg gleder meg til alt kommer i orden der og til å vise dere! Det er jo ikke lenge til vi flytter heller, men først og fremst står bursdagen min for tur. Det ble ikke noen oppdatering her igår fordi dagen startet med å stå på stand med venstre for så å dra en gjeng på stranda. Derfor ble det rett fra stand til stranda og Andreas var så grei å ta med badetøy til meg. Da vi kom hjem bar det rett i dusjen for så å dra på fest hos ei venninne av meg. Storkoste meg i går og det var en kjempefin sommerdag! Jeg skal bli litt flinkere til å oppdatere bloggen, men jeg synes det er viktigst å prioritere livet akkurat nå. 

Jeg våknet idag med grusomme smerter i halsen som gjorde så vondt at jeg ikke klarte å snakke. Jeg er heldigvis litt bedre nå, så jeg får krysse fingrene for at jeg ikke har  dratt på meg en halsbetennelse, det har jeg ikke tid til nå. Det er på’n igjen med skole imorgen og for ikke å glemme matteleksene.. Jeg forstår virkelig ingen ting av de leksene vi har. Nå tenkte jeg å få ryddet litt for så å ta tidlig kvelden. Kanskje planlegge litt flytting hvis jeg orker!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg