PIZZA

Hei fine mennesker! Søndag morgen våknet jeg med en vond og hoven hals som var full av blemmer, noe som ikke akkurat kom overraskende på. Det betyr nemlig at det skifter årstid! Haha det høres kanskje rart ut, men hver gang det skifter årstid så ender jeg opp med halsbetennelse. Denne gangen gadd jeg ikke ta turen til legen for jeg reagerer alltid på den penicillinen jeg må bruke (er allergisk mot noen typer) og siden jeg ikke vil ta den tenker jeg at det ikke er nødvendig å dra til legen for å vite noe jeg allerede vet. Halsbetennelse er så grusomt vondt og kostholdet mitt idag har blant annet bestått av så mange saftis at jeg har mistet tellingen. Saftis er jo det eneste som lindrer smertene. Nå derimot er jeg skrubbsulten og halsen er litt bedre og siden man er syk da spiser man det man vil og klarer. Her blir det i alle fall pizza nå 😀 Dessverre ble det ikke skole eller dansing på meg idag, noe jeg synes er skikkelig synd da jeg håpet å ha minimalt med fravær. Men er man syk så er man syk, det er ingenting å gjøre med det. Krysser bare fingrene for at jeg er bedre imorgen så jeg får kommet meg på skolen + en tur til Oslo. Forandringsfabrikken starter med et nytt prosjekt og det skal bli spennende å delta i, jeg føler at jeg har veldig mye å komme med.

Forresten, er det flere enn jeg som skal se på jakten på kjærligheten idag? Uff nå er jeg litt rar, men jeg har fulgt med så lenge jeg kan huske! Blir spennende å se hvilke bønder som er med i år! Og ja, jeg daffer rundt i skjorta til Andreas idag, den er så deilig å gå med!

3 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvor mange typer antibiotika du er allergisk mot, men hvis halsbetennelsen fortsetter så må du ikke la være å gå til legen fordi du allerede vet hva du har (halsbetennelse). Si til legen at du reagerer på det du har fått, så får du noe som forhåpentligvis funker, og som ikke inneholder det du reagerer på (feks penicillin). Er ikke meningen å preke på deg. God bedring og god helg 🙂 Er alltid gøy å lese bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg