WHITE

Hei fra regnfylte(♥) Larvik! Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er litt deilig med slike dager også. Jeg føler at jeg blir så effektiv inne når det regner ute, er det flere som har det sånn? Derfor skal man ikke se helt bortifra at resten av dagen kommer til å gå til rydding og vasking, med unntak av besøk av ei venninne. 

Jeg hadde en friøkt på skolen idag før lunsjen og siden jeg bor såpass nærme skolen rakk jeg å kjøre en tur hjem og være hjemme en stund før jeg måtte tilbake. Antrekksbilder tok jeg også da jeg var hjemme og flaks var det, for sånn som regnet pøser ned nå tør jeg ikke å ta med kameraet mitt ut. Sist økt på skolen var dansing og wow så gøy og deilig det var å komme igang med det! Til tross for halsbetennelsen klarte jeg å gi en del på danseøkta faktisk og jeg gleder meg til jeg er helt frisk så jeg kan gi alt. Nå står middag på planen og idag blir det vegetarisk pasta carbonara, nam! 

5 kommentarer

Siste innlegg