19

Hei! Til tross for at det “bare” er to dager siden jeg sist blogget, så har det skjedd en del. På fredag fylte jeg 19(!!) og dagen startet med 90 minutter med ballett på skolen for så å bli plukket opp av stemoren min hvor det bar avgårde til IKEA. Til min store glede så fikk vi plass til alt det jeg skulle kjøpe i bilen! Det eneste som var litt dumt var at de var utsolgt for en stol jeg skulle kjøpe som jeg har tre av fra før. Jaja, de får de inn igjen i desember da.. Rett etter IKEA dro vi for å sette fra oss møblene i nye leiligheten og skrive under på leiekontrakt! Vi flytter faktisk allerede neste uke, gleder meg! Da jeg kom hjem var det kun 45 minutter til jeg skulle få gjester og utrolig nok så rakk jeg alt i tide, takket være god hjelp fra Andreas og bestevenninnen min. 

I dag har vi vasket og ryddet hele leiligheten helt strøken siden huseieren skulle ta bilder til annonsen. Mens han var der tok vi oss en tur ut og det ble med sushi hjem til middag (noe jeg er litt for glad i). Imorgen skal jeg feire familiebursdag + begynne å pakke, så denne helgen her kan man fint si har gått i ett kjør. Kameraet mitt har ligget litt stille, men imorgen skal det frem igjen. Enn så lenge deler jeg et mobilbilde med dere 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg