MONDAY

Hei og god kveld fra meg.. igjen♥ Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en tåspiss-time og selvom jeg hadde pause på over 1/2 år så går det bedre enn forventet! Gøy er det vertfall! Det har blitt litt dårlig blogging for ikke å glemme sen blogging fra meg i det siste, men så er det jo så mye som skjer om dagen! Det ble dessverre ikke noe skole på meg idag av forskjellige grunner, men imorgen er jeg klar for å ta fatt på en ny skoleuke! I morgen skal vi også bort til leiligheten er tur for å forhåpentligvis få skrudd sammen møblene og på onsdag skal vi prøve å få flyttet alt bort dit. Det er jo så mye som må pakkes ned og jeg aner ikke hvor vi skal starte. Kanskje jeg får tatt noen bilder i morgen også, så får dere en liten sniktitt på hvordan det ser ut der? Nå blir det kvelden på meg, så hører dere nok fra meg imorgen:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg