FINALLY

Hei og god helg, fine mennesker ♥ Nå er vi endelig på plass i den nye leiligheten! Dagen idag har gått så sinnsykt fort! Først hadde jeg ballett på skolen og etter det dro jeg rett hjem og siden da har vi pakket og flyttet det siste + vasket ut hele leiligheten. Vaskinga tok tid altså, bare på badet brukte jeg tre(!!) timer og det var et lite bad. Heldigvis fikk vi hjelp av moren til Andreas og jeg skal love dere at det satte jeg pris på! Nå gjenstår det bare å komme i orden her og hente tingene som står i boden i den gamle leiligheten. Jeg skulle egentlig tatt noen bilder til dere med kameraet mitt, men katten min veltet det for noen få uker siden og den luka som holder minnekortet på ble knekt i to. Selvfølgelig ligger del to i boden i den gamle leiligheten og kameraet funker ikke uten den luka. Heldigvis er Andreas en tur i Larvik nå så da tar han med den tilbake. Enn så lenge får dere noen mobilbilder.

Jeg hadde faktisk dusjet og så tatt på ny sminke som var veldig on pointe, for å ta noen bilder, men sånn kan det gå. Vi bor forresten i Stavern nå og Stavern var før en egen by, men den mistet bystatus for noen år siden fordi den var for liten til å være en egen by og tilhører derfor Larvik nå. Før bodde vi jo midt i sentrum så det blir uvant å ikke bo så sentralt. Men hei, god motivasjon for meg til å starte med lappen? Jeg var også litt nervøs for å flytte hit siden jeg kun har noen få venninner i Stavern, men så fikk jeg vite av hun ene at hun og to til bor rett ved! Hun som bor lengst unna tar det bare fem minutter å gå til, så man kan si jeg ble litt lettet da jeg fikk vite det! Vi har heller ikke internett på plass her ennå så mobilnett it is. Men nå skal jeg pakke ut litt til for så å bare slappe av resten av kvelden. Håper dere alle får en fin helg!  ♥ Så kommer det noen ordentlige bilder fra meg imorgen.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg