Verdenskart

Logger bare fort innom for å si hei og for å si at jeg fortsatt lever. Vi har fult opp med å bli ferdig i den nye leiligheten og vi har heller ikke internett her ennå. Jeg skulle egentlig ut for å ta noen antreksbilder istad, men først gikk vi oss en tur og da vi kom tilbake var det helt mørkt ute. Nå skal jeg øve til spanskprøven jeg har imorgen og kanskje rydde litt og så blir det natta for min del. Håper dere alle har hatt en fin kveld?


En liten sniktitt på soverommet. Vil dere se en video av leiligheten etterhvert? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg