XXX

God ettermiddag! ♥ Litt personlig og kanskje litt for mye informasjon, men for rundt to år siden mistet jeg mensen på grunn av spiseforstyrrelsen fordi kroppen måtte prioritere andre ting. Her om dagen fikk jeg den tilbake og det vil også si at smertene kom tilbake. Jeg har alltid slitt så sinnsykt med menstrasjonssmerter og allerede fra barneskolen av hende det at jeg måtte være hjemme på grunn av det. Noen som har noen tips for å lindre det? Det eneste jeg har funnet ut som hjelper er smertestillende og en varmeflaske. Dagen idag har gått til å ligge i senga og vri seg av smerte, kjempegøy når jeg egentlig burde ha vært på skolen. Det er litt bedre nå og jeg har kommet meg opp og fått gått en tur, så jeg håper at det holder seg sånn resten av uken slik at jeg får kommet meg på skolen. Haha uff beklager hvis dette ble litt for mye informasjon for enkelte, men dere får trøste dere med at det er helt naturlig! 

På gåturen istad fikk jeg Andreas til å knipse noen antrekksbilder av meg. Jeg vet at svært mange synes at skinnimitasjonsbukser er veldig harry, men jeg ELSKER de! Så lenge buksa er matt og man kombinerer den riktig ser den ikke trashy ut overhodet. Denne under her er ny fordi min forrige gikk i stykker i tillegg til å være alt for stor i livet. Min favorittkombinasjon er i alle fall en søt bluse til eller en stor oversiza strikkagenser. Hva synes du om slike bukser?


5 kommentarer
    1. Hei Elise!
      For smertene vil jeg anbefale aktivitet som å gå turer eller trene, samt sagt over – p-piller. Det hjalp meg en del! I tillegg vet jeg om et medikament som er beregnet spesielt for menstruasjonssmerter som du kan kjøpe uten resept på apoteket. Naproxen heter det! Det har iaf hjulpet meg mye!
      -Og slike bukser syns jeg er utrolig kule!

    2. Hei! Hvis du har katt, hjelper det og legge den nære magen din, da pelsen har en lindrende effekt. Ellers er det naproxen, ppiller, sjokolade, trening osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg