Blue

 Åh, snart helg dere! Enda bedre er det at smertene i ryggen ser ut til å gi seg, så jeg håper virkelig det blir skole på meg imorgen fremfor å ligge enda en dag i senga og nesten krepere av smerter. Smertene ga seg litt utover dagen heldigvis og godt er det for nå er jeg så ivrig på å få leiligheten helt i orden. Andreas har skrudd opp spisebordet idag og jeg har skrudd opp fire skuffer, så nå gjenstår det bare å skru opp tv-bordet, rydde på plass det siste og i morgen skal pappa og jeg hente det som står i boden i den gamle leiligheten. Jeg gleder meg til å vise dere når vi er ferdige! Og tusen tusen takk til alle dere fantastiske mennesker som har bidratt til innflytningen av den nye leiligheten, dere er gull verdt! ♥ Nå skal jeg multitaske litt og øve til naturfagsprøven vi har imorgen samtidig som jeg rydder litt. Jeg håper at prøver går bra og det tror jeg også siden jeg hadde akkurat samme prøve ifjor, hehe. Ønsker dere alle en strålende torsdagskveld!


6 kommentarer

Siste innlegg