MONDAY

Ny uke og ny start!♥ Det er noen dager siden sist fordi jeg har vært totalt knekt de siste dagene med en kraftig virusinfeksjon. Lørdag morgen ente med en tur på legevakten fordi jeg var så sinnsykt dårlig og ble overført til sykehuset derifra hvor jeg lå noen timer med drypp. Jeg fikk heldigvis dra hjem etter en del timer. Formen er bedre nå og jeg regner med å begynne med vanlige rutiner fra i morgen av 🙂 Det ble ikke noe skole på meg i dag da jeg har hostet meg gjennom hele natten og først sovnet på morgenkvisten, men dansingen fikk jeg kommet meg til for å se på (og vært med litt da jeg ikke klarte å bare se på heh). Nå sitter jeg på Peppes hvor vi skal ha et unge venstre møte som starter nå, så vi snakkes senere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg