79

Ferie!!! Dere vet den muntlige spanskprøven jeg fortalte om i går? Vel i dag hadde jeg den og jeg er kjempefornøyd med resultatet for utrolig nok fikk jeg karakteren 5/6! Nå bruker jeg veldig mye tid hjemme på å lære meg spansk og pugge alt vi går gjennom for å lære meg det utenat, så jeg vil si det er vel fortjent. Etter skolen i dag gikk jeg bort til jobben til Andreas slik at vi kunne ta bussen hjem sammen og deretter ble det obligatorisk tacofredag. Nå er det jo allerede høstferie og det skal bli fint å bruke den på å komme seg skikkelig til hektene igjen. Genseren jeg har hatt på meg i dag er den jeg kjøpte her om dagen, jeg falt litt vel for den så den blir nok brukt en del fremover. Men nå dere, nå skal vi kose oss videre så hører dere fra meg i morgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg