uken som gikk

Ukens oppfordring: Jeg oppfordrer alle dere som har høstferie til å nyte den. Senk skuldrene og legg skolen litt på hylla akkurat denne uken. Man trenger virkelig disse pusterommene fra hverdagen. Bruk heller tiden på venner, familie, gå tur, se masse filmer og andre koselige ting.

Ukens nedtur: Telefonen min er død og reparasjonen kommer på 3400kr som jeg ikke har, litt vel kjipt kan man si da jeg er veldig avhengi av den med tanke på kalenderen og det å kunne ringe/sende sms. Det ekstra kjipe er at jeg aldri fikk tatt en back up av innholdet fordi jeg alltid utsatte det. Åh, jeg er så irritert på meg selv fordi jeg har så mange bilder og ikke minst notater der som jeg gjerne skulle hatt. Heldigvis har jeg en god del av bildene, jeg var smart nok til å få en del av dem over på et annet sted. Malin derimot er livredder som lar meg få låne hennes så fort hun har fått renset den opp!

Ukens høydepunkt: Nå tenker jeg kanskje litt langt frem i tid, men det er under 150 dager til vi reiser til Gran Canaria! Mormor, Besse og tante er der i tre uker og Andreas, Casper og jeg skal komme ned den andre uken, som er vinterferien. Jeg gleder meg så helt enormt! Jeg har så gode minner fra de turene og denne gangen skal kjæresten min også bli med! Gleder meg til å vise han favorittstedene mine der nede og ha en fantastisk uke med varme! Under her er et bilde fra turen som var i vinterferien.

Ukens motivasjon: Det tror jeg faktisk er treningsmotivasjon! I dag hadde jeg planer om å få gått meg en lang tur, men fordi jeg er så glemsk at jeg klarte å glemme noe, som resulterte i lang tidsbruk på å få hentet det så fikk jeg ikke tid. I morgen derimot kommer Anniken hit og da blir det en god og fin tur på oss! Kjenner det skal bli deilig å få litt bestevenntid igjen, det har vært en stund siden sist nå. Ellers er jeg supermotivert til å tøye! Endelig er jeg det igjen! Det hjalp litt å se noen ballettdukomentarer, DET motiverer det!

Ukens tanke/mening: Litt overfladisk denne gangen, men jeg blir gal av etterveksten og hårfargen min snart. Jeg skulle så gjerne ha gjort noe med den, jeg vet bare ikke om jeg tør ennå. Etter et veldig uheldig frisørbesøk i Larvik hvor frisøren min ødela håret mitt (det ble brent av flere steder og knakk, så tørt at det ikke var måte på og helt tovete + oransje) har jeg nesten ikke turt å børste det en gang. En frisør i Polen klarte å redde det fantastisk mye med gode produkter og hun reddet fargen ved å tone det, men toningen er helt ute nå og ettervekst har kommet frem. Se så fint og sunt håret mitt var på øverste bilde her hvor jeg stod for all farging selv (før frisøren i Larvik ødla det) kontra de nederste bildene her (hvor håret er tusen ganger bedre enn det var rett etter at jeg kom ut fra frisøren..). Dere kan bare tenke dere hvordan det så ut etter frisøren ødela det. Jeg har også mistet halve tykkelsen fordi håret ble brent og jeg har mange korte tuster rundt om kring. Jaja, nok hårsnakk. Det vokser ut igjen en gang..

Ukens instagrambilder: Den nye genseren min som jeg bare ikke klarte å gå ut av butikken uten (som forøvrig har blitt brukt alt for mye denne uken hehe). På vei til å se “Bølgen” med Simone og den filmen burde dere absolutt se! Antrekk om min nye favorittbrus Pepsi Max Cherry, herlighet hvor god den er!

Hvordan har din uke vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg