“I’d rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck”

Hei! Jeg kom på at jeg helt hadde glemt å vise dere resten av bildene fra denne bildeserien så her har dere de. Er det forresten bare jeg som har snudd døgnrytmen helt feil? Jeg prøver og prøver å rette den opp ved å blant annet å døgne, men selv da funker det ikke. Dermed endte det jo selvfølgelig med at jeg forsov meg til en øvelse til forestillingen i dag, men heldigvis var jeg der på det viktigste. Mobilen min fikk jeg også hentet i dag og jeg fikk endelig meldt meg ut av treningsstudioet hvor jeg de siste månedene har vært støttemedlem. Før var jeg jo omtrent nabo med treningssenteret og trente ofte der, men så flyttet vi en godt stykke unna + at vi har så mye dans på skolen at treninigssenter i tillegg hadde vært alt for mye. Nå som vi øver til en forestilling slutter vi mye senere og jeg tror jeg aldri har gått så fort og knyttet tåspisskoene så fort som hva jeg gjorde i dag! Håper dere alle har hatt en fin mandag♥


bildene er tatt av flinke Tonje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg