oslo

Hei og lenge siden sist! Det har vært så mye med skole i det siste at bloggingen har blitt nedprioritert. I dag hadde vi danseprøve på skolen og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne alle dansene bedre, men jeg gjorde mitt beste og øvde mye. Jazz er ikke helt min dansestil og jeg merker at det er veldig vanskelig med andre dansestiler enn klassisk ballett da kroppen min på en måte sperrer seg og prøver av seg selv å gjøre bevegelsene mer ballett-aktige. Rett etter skolen dro Anniken og jeg med toget inn til Oslo og nå sitter vi hos tanten hennes. Togturen var kjempekoselig! Vi skravlet hele turen inn med de som satt ved siden av oss og to av de hadde til og med hunder med. Den ene hunden var kjempekosete og satt en del på fanget vårt, tror vi fikk oss en ny venn der!

Nå skal vi lese gjennom masse sakspapirer for i morgen skal vi på Unge venstre sitt landsmøte. Dette er andre gangen jeg skal på det og jeg gleder meg masse! Det blir lange møtedager, men det er også utrolig koselig og ikke minst noe jeg brenner for. Ellers i dag har vi vandret litt rundt i Oslo og spist en kjempegod middag hos tanten til Anniken. Men nå skal det leses, så dere hører fra meg i morgen. 


5 kommentarer
    1. Hei! Du virker som en nydelig jente <3 nydelig blogg!
      Jeg er veldig intuitiv når det gjelder sykdommer og er ganske sikker på at du har det samme som jeg hadde. Jeg hadde alvorlig candida'infeksjon i hele systemet som igjen førte til stoffskifteproblemer, alvorlig svekkede binyrer og spiseforstyrrelse. Måtte bare si det itilfelle du ikke har fått sjekket det.
      http://thehealthyhoneys.com/i-killed-candida/
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg