too little time

Tusen takk til dere som tar turen innom her til tross for en del fravær fra min side!♥♥♥ Helgen gikk i ett med Unge venstre sitt landsmøtet i Oslo, det var møte fra morgen til kveld og svært lite tid til til og med søvn. Møtet var veldig spennende og jeg turte endelig å gå opp på talerstolen for å snakke om noe jeg brenner for! På lørdag hadde vi festmiddag etterfulgt av en fest og wow for en stemning! Jeg ble også kjent med en god del herlige mennesker og tusen takk til alle dere som gjorde helgen kjempefin!

På mandag ble det også veldig hektisk med skole, kjøretime(!!) og en tur til politistasjonen. Veldig gøy å se at noen har ødelagt tenningslåsen på mopeden når man skal kjøre fra skolen. Så da ble det en tur opp til politistasjonen hvor de konkluderte med at noen hadde prøvd å stjele mopeden! Veldig bra at de ikke fikk det til! Vi skrev en anmeldelse på det så håper jeg at forsikringen min dekker reparasjon. Kjøretimen var min første og egentlig burde jeg ha startet med å kjøre for lenge siden, problemet er bare det at jeg er livredd for å kjøre bil. Men før eller siden måtte jeg jo bare hoppe ut i det. Gleder meg til å føle meg tryggere med å kjøre og ikke minst til jeg får lappen!

I dag har jeg hatt et møte, vært med skolen for å se på en forestilling og vært på intervju med lokalavisa. Intervjuet kommer mest sannsynlig ut i morgen eller i over i morgen, så det er bare å følge med! Nå skal jeg øve til en stor spanskprøve vi har i morgen og jeg får vel bare sette i gang, det er så sinnssykt mye vi må kunne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang! For ikke å glemme at jeg må øve til matteprøven vi har i morgen i tillegg! Gleder meg til skoledagen i morgen er overstått for å si det sånn. Dere hører nok litt mer og bedre fra meg da. Håper dere får en fin kveld! ♥


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg