purple

Åh hvor umulig det er å ta fine bilder når objektivet er ødelagt i tillegg til at det blir så fort mørkt ute! Alt blir så mørkt, blått og fargeløst til tross for gode innstillinger. Under her har dere i alle fall dagens antrekk og jeg håper dere liker bildene selvom jeg er nokså missfornøyd. Snille kjæresten min stilte opp som fotograf, for noen her har nemlig et kamerastativ som er delt i to. Jupp, du leste riktig. I morgen lurer jeg faktisk på om jeg skal ta med kameraet på skolen, men jeg får se litt an på det. Jeg håper dere alle har hatt en super helg! Det har vi og nå er det tid for litt nytt på nytt i reprise her i huset, så hører dere nok fra meg i morgen også.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg