FOR X-MAS

Nå begynner det virkelig å nærme seg julaften med nest siste søndag i advent allerede overstått. Her i huset er julepynten på plass og nå mangler vi bare juletreet. Men juletreet kommer frem først når det er noen få dager igjen til julaften og i år går vi for et ekte tre! Vi har faktisk aldri hatt det hjemme før og siden jeg flyttet for meg selv har jeg kun hatt et lite plasttre fremme. Siden det er litt ut i desember nå tenkte jeg å dele ønskelisten min med dere. Det er faktisk ikke så veldig mye på den da jeg først og fremst ønsker meg penger som skal gå til å betale for dansetimer.

Vi har ikke hatt Internett hjemme på noen dager, så det har blitt litt fravær her. Heldigvis har jeg også masse bilder på lager som jeg gleder meg til å dele med dere! Hva ønsker du deg til jul?


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg