X-MAS TREE

God kveld! Det ble dessverre ikke noe julebord på meg i dag, noe jeg synes er utrolig kjipt! Litt har jeg likevel fått gjort i dag da formen ble litt bedre utover dagen. Besteforeldrene mine tok med Andreas og meg en tur til kjøpesenteret, så nå er vi kun en gave unna å ha alle julegavene i boks. Jeg kan si at det var et godt valg å starte med gavene i november, jeg hater siste liten shopping. Nå er det jo stappfullt i alle butikkene med mennesker som ser ut til å ha startet med julegavehandlingen først nå. I morgen går turen mest sannsynlig til mamma på middag, mandag er det mer julebakst som står for tur, tirsdag har vi ikke noe spesielt planlagt og onsdag skal vi vaske hele huset og dekke på til morgendagen. Julaften i år blir faktisk feiret hjemme hos Andreas og meg med litt fra begges familier. Jeg føler meg litt voksen nå som jeg plutselig skal være verten på selveste julaften, men heldigvis får vi litt hjelp. Pescetarianer som jeg er så er ikke akkurat ribbe min store styrke å lage.. Kvelden nå blir brukt til å se en film, så jeg krysser fingrene for at den er bra. 

Jeg var faktisk litt usikker på om jeg skulle poste bildene under her, det standarobjektivet går meg virkelig på nervene! Førsteprioritet når jeg får nok er å sende det objektivet jeg vanligvis bruker til rep, for å si det sånn. 

7 kommentarer

Siste innlegg