NYTTÅRSFORSETTER

♥Være mer på skolen, selv dager som er veldig tøffe

♥Bruke mye mer tid på å tøye, slik at jeg blir mykere

♥Fokusere veldig på å få gode karakterer, spesielt i avgangsfagene

♥Bruke mer tid på venner

♥Slutte å bekymre meg så mye over alt mulig rart

♥Sette mindre krav til meg selv

♥Spise sunnere eller egentlig bare slutte å spise så mye dritt i ukedagene (spiser sunn mat, men er veldig veldig svak for søte ting og potetgull)

♥Ta billappen

♥Begynne å virkelig bruke kameraet mitt igjen

♥Jobbe med meg selv

♥Trene styrke innimellom og ha egentrening også

♥Nyte livet og sette pris på hva jeg har og hvor heldig jeg er

Har du noen nyttårsforsett? Eventuelt hva?

4 kommentarer
    1. Så fine mål! Lønner seg å slite og jobbe litt med skolen nå, for jeg angrer i hvert fall på at jeg var så sløv som jeg var. Når jeg ser tilbake så tenker jeg at det hadde vært så mye bedre å ha en litt tung periode enn å sitte å angre i ettertid. Ellers så har jeg en plan om starte å studere videre, trene mer og spise mindre usunt for det har jeg gjort, spesielt nå den siste tiden. Og forresten, har en liten konkurranse på bloggen hvor du kan vinne Sephora produkter. Artig om du vil være med! God jul 🙂

    2. Fine nyttårsforsett! jeg og må begynne å trene mer, også skal jeg begynne på nye og spennende studier. Ellers vil jeg prøve å finne meg en jobb til. For det trenger jeg virkelig ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg