25

God kveld! Jeg håper alle hadde en fin julefeiring. Her i huset koste vi oss masse i alle fall! Kjempegod mat, fine mennesker og god stemning! Når det kommer til julegaver så vet jeg ikke hva jeg skal si en gang annet enn at vi har vært utrolig heldige og jeg er så uendelig takknemlig! Vi fikk så mye fint! Første juledag slappet vi bare av og hadde litt besøk + at jeg fikk ryddet det meste fra dagen før. Og i dag har Andreas og jeg vært i juleselskap med familien hans. Veldig koselig å møte flere i familien hans, men nå kjenner jeg at det er deilig å bare slappe av. Resten av romjulen skal gå til dansing, lese på noen fag som jeg må ta igjen litt på, jentekveld, være med venner og familie og ikke minst nyttårsaften. Tror det skal bli fint jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg