LØRDAG

Hei og god kveld! Det er utrolig deilig med helg nå og i dag har vi ikke gjort annet enn å slappe av, rydde og lage mat. Danseforestillingene er over og nå er det et helt år til neste gang. Det har vært en utrolig koselig uke med fine mennesker og fantastisk miljø! Er så glad for at jeg går i den klassen som jeg går i. Jeg tenkte at jeg kunne vise dere litt flere bilder fra leiligheten så det ser dere under her. Pysjen jeg har trasket rundt i omtrent hele dagen er så utrolig søt, eller hva? Jeg fikk den av mormor da jeg tilfeldigvis møtte henne i byen her om dagen. Nå skal vi bare slappe av videre så håper jeg alle får en fin kveld!

2 kommentarer
    1. For en fantastisk fin leilighet du har! skulle gjerne sett mer av den 😀
      og kjempegøy med slike danseforestillinger. Husker det selv da jeg gikk på dramalinjen 😉
      Ha en fin kveld videre, og en god natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg