SPANIA

Vi koser oss utrolig mye her nede i varmen og snø? Jeg har mistet tellingen på hvor mange som har sendt meg melding ang snø her nede, men snøen er høyt oppe i fjellene. Her vi bor er det 28 grader i skyggen og sol! I går badet vi, solte oss og spilte biljard så mange ganger at jeg har mistet tellingen. Middagen ble spist på favorittrestauranten her nede og dit skal vi i dag også. Jeg er så takknemlig for å være her nede og vi har det så fint. Under her er antrekket fra i går. I morgen skal jeg prøve å ta litt flere bilder enn bare antrekk, problemet er bare at objektivet ikke vil endre fokus fordi det er ødelagt, men jeg skal nok få til noe likevel. Nå blir det enda en runde med biljard, så hører dere fra meg i dag eller i morgen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg