BLUE

God kveld♥♥ Tenk at vinterferien er over allerede! I morgen er det tilbake på skolebenken og jeg skal innrømme at jeg gleder meg litt til hverdagsrutiner og ikke minst til å danse igjen! Det er jo kun tre uker til påskeferie så jeg skal ikke klage! Nå har jeg nettopp søkt skole til neste år og det er så deilig å snart ha fullført første vidregående! Jeg har jo hengt en del etter på grunn av sykdom, men bedre sent enn aldri! Hva synes dere foresten om antrekket jeg hadde på meg her om dagen?


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg