let’s talk about..

God kveld dere! I dag var årets siste naturfagsprøve unnagjort, noe som er utrolig deilig! Så vidt jeg vet har vi bare en prøve igjen og det er i matte. Mamma har hjulpet meg å øve til den i dag siden matte ikke akkurat er min sterke side. Tenk, nå er det bare tre uker igjen på skolen + i morgen! 

Men over til overskriften: jeg tenkte å starte med noe nytt her på bloggen, nemlig å skrive tanker, meninger og erfaringer rundt bestemte temaer. Jeg tenkte at det kunne bli spennende for meg å gjøre og forhåpentligvis for dere å lese om også. Jeg skriver utrolig lite for tiden, noe jeg savner ekstremt. Før skrev jeg hele tiden, dikt og historier. Og nå klør det virkelig i fingrene! Så hvis noen har noe forslag til tema som kan være interessant så legg igjen en kommentar. Alt mellom himmel og jord er lov til å foreslå.

2 kommentarer
    1. Heia, så kult:). Forslag til tema: positivt eller negativt med karakterer i skolen!
      -skoleuniform eller ikke og hvorfor!
      -kutte ut fraværs protokoll i skolen og heller la eleven ta ansvar for sin egen læring!
      Masse skoletema men men! Bildene av deg var kjempefine:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg