NEW IN

Hei dere! Dagen i går var trist og grå så derfor fant vi like så godt ut at vi tok en tur til kjøpesenteret. Jeg var der for noen dager siden med bestevenninna mi også og siden skattepengene akkurat hadde kommet inn så ble det litt shopping. Jeg har overført de fleste av pengene til sparekontoen min da, for en bil kjøper jo ikke seg selv. Men det ble en del nytt på meg likevel! 

Shortsen og den rosa genseren er fra bikbok, braletten er fra lindex, hårbørste kjøpte jeg på en random matbutikk haha, capsen kjøpte jeg på Jack & Jones og blush/neglelakk/ansiktsrens er fra h&m. Jeg har forresten en relativt ny bikini også, men den tenkte jeg å vise en annen gang. Håret mitt ser forresten ikke ut for tiden. Jeg sparer ut min egen hårfarge fordi en frisør ødela håret mitt så mye at jeg ikke kan fortsette å farge det. Åh det er så kjipt, jeg trives så mye bedre som blond! Heldigvis er det bare hår, selvom det tar tid så vokser det jo ut igjen!


ps: jeg har filmet litt av leiligheten i dag for jeg holder på å lage en film til dere og vise dere hvordan vi bor.

6 kommentarer

Siste innlegg