WISHES

Dere, jeg har kommet inn på skoleplassen jeg ønsket!!! Jeg har jo sjekket vigo hver dag nå og tenkte at siden det er lørdag så er det nok ingen endringer, men at det skadet vel ikke å sjekke. Jeg kan ikke en gang beskrive hvor deilig det var å se at jeg var tilbudt skoleplass! Etter å ha brukt fire år på å komme meg gjennom førsteklasse (de to siste årene på danselinja, da jeg tok ett år over to), så er det så utrolig deilig å vite at jeg om litt over en uke begynner i andreklasse! Ikke minst på den beste linja: danselinja! Noen annen linje har egentlig ikke vært aktuell for å være ærlig. Det skal bli deilig å få inn litt mer faste rutiner i hverdagen igjen, selv om ferie også er fint. 

Om tre uker blir jeg hele 20 år gammel og jeg kan helt ærlig si at jeg føler meg ikke sååå voksen. Jeg husker at da jeg gikk på barneskolen synes jeg at de på ungdomsskolen var kjempestore og jeg synes ikke det lenger nå kan man si haha. Rart det der! Men jeg tenkte å dele med dere hva jeg ønsker meg til min bursdag, da det er gøy å se hva andre ønsker seg. Aller helst ønsker jeg meg penger da dansetimer ikke akkurat er billig, men det er også noen ting som dere ser under her jeg ønsker meg!


treningstights fra h&m    //    hvite sko av noe slag i str 35/36     //    ganske nøytrale tynne gensere (de med litt hals er så fine!!)

dansebagg fra bloch/dancewear.no     //    varmeboots i str 36 i lyserosa eller kaki

Hva ønsker du deg? Noe som falt i smak hos deg også?

1 kommentar
    1. Gratulerer med skoleplass! Gøy å komme inn på det man vil (:
      Mye fint her. Selv ønsker jeg meg en ekstern harddisk, og litt ting til jeg flytter ut (selv om det er uvisst når det blir. Kanskje neste år). ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg