10 TING JEG VIL GJØRE I HØST

God kveld! De har jo blitt så populære disse “10 ting” innleggene så jeg tenkte at jeg like så godt kan lage et selv! Så her kommer et innlegg om 10 ting jeg vil gjøre i høst. Håper det faller i smak!

♥Skole: Jeg vil fokusere mye på skole i høst! Gode karakterer er veldig viktig for meg og får å få med seg alt må man henge med fra dag en. Jeg vil også prøve å presse meg til å komme på skolen hver eneste dag, selv om jeg kanskje har en veldig vanskelig dag eller kun har sovet to timer. Åh, de søvnvanskene mine ødelegger så altså! Men jeg skal ta grep på alle mulige måter jeg kan, så håper jeg at det hjelper litt. Jeg er i alle fall veldig motivert!

♥Dansing: Dette punktet står jo hele tiden, men så er jo dans noe jeg ønsker å fokusere mye på hele tiden da! Spesielt tøying MÅ jeg bli flinkere til. Jeg tøyer mye i perioder og blir relativt myk, men så lar jeg det forfalle helt. Gah, så irriterende! Men nå dere, NÅ skal jeg virkelig fortsette med det hele tiden. Det er himla irriterende å være stiv som en stokk.

♥Filmkvelder: Åh, ingenting er vel bedre enn å tulle seg inn i et varmt teppe med en kopp te og en god film på skjermen! Jeg elsker å se film, spesielt på høsten. Det kommer jo også så mange filmer på kino fremover som ser så bra ut! Allerede neste uke har jeg en kinodate med to venninner faktisk, det gleder jeg meg veldig til!

Antrekksbilder: Nå som vi går mot litt kaldere tider blir jeg så mye mer inspirert i klesveien! Det er jo så mye lettere å kle seg når man kan ha på noe annet enn en topp og et skjørt. Jeg gleder meg i alle fall masse til å ta mange antrekksbilder og dele de her på bloggen! Så blir jo også naturen ute så fin på høsten og perfekt for bilder!

♥Oppgradere høstgarderoben: Altså jeg har en del klær og i sommer gikk jeg mellom alle sommerklærna mine og solgte/ga bort ting jeg ikke bruker lenger og ting som ikke passer lenger. Det samme skal jeg gjøre snart og jeg vet jeg har mye som ikke passer av litt varmere klær og klær jeg kjøpte helt tilbake i 7. klasse.. Jeg kan vel si at jeg ikke akkurat bruker de klærna så mye lenger. Så planen er å prøve å spare litt penger og kjøpe en del basic klær, hvor jeg kan mixe og matche med alt.

Andre ting jeg vil gjøre i høst: gå mange turer i det fine høstværet (og fange pokèmons heheh) ♥ lyse opp hele stuen med telys ♥ snikstarte litt på julen og høre på julemusikk (jeg elsker jul!) ♥ jentekvelder ♥ pusse opp soverommet om vi får lov av huseieren (krysser fingrene!)

Hva vil du gjøre i høst?

16 kommentarer
    1. Så nydelige mål du har satt deg, fine du⭐️
      Jeg vil være en bedre student, og være snillere med megselv, jeg vil lage god mat og prøve å ta lappen✨

    2. Heii, du sorry, men denne kommentaren har aboslutt ikke noe med blogginnlegget ditt å gjøre i det hele tatt; meeen:
      Hvilke objektiver er det du har brukt bakover i blogginnleggene dine?
      Nettopp kommet tilbake til blogg.no etter 4 år på en annen bloggplattform, og når min vanlige portrettlinse gikk i bakken, tar jeg dette som sjangsen til å endelig invistere i et nytt! Og hadde jo passa fint om det passet til blogging også ^^
      Herlighet, sorry for altfor lang kommentar, utrolig herlig blogg du har ^^ Setter så stor pris på svar ^^

    3. Elisabeth: Hei! Det går helt fint!

      canon eos 50mm f 1.8 og canon eos 50mm 1.4

      Veldig fornøyd med de! Sjeldent jeg har brukt noe annet, så anbefaler de virkelig! Det første koster litt under tusen kroner og det andre rundt tre tusen kroner. Lykke til med bloggen!<3 Og tusen takk!

    4. Det er såå mye jeg vil gjøre i høst! Jeg vil fortsette med treningen og satse litt på badminton igjen, reise til syden, prioritere bloggen, jobbe og mye mer! 😀

    5. Så mange fine mål! Kjempelurt å lage seg en sånn liste 😀 Jeg vil først å fremst få satt meg inn i det å være student igjen og gjøre det bra der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg