NEW IN

Jeg tror at torsdager definitivt blir mine favorittdager fremover! På skolen har vi en økt samfunnsfag og tre eller to økter med dans da! En økt vil forresten si to skoletimer, hvis noen er i tvil. I tillegg til at jeg har moderne på danseskolen på kvelden! Det blir spennende, for jeg skal nemlig starte på voksenpartiet på moderne og har første dansetime der nå klokken åtte. Grunnen til at jeg starter på voksen er at de på ungdomspartiene er en god del år yngre enn meg og selv om de på voksenpartiet blir en del år eldre så tror jeg det er der jeg passer best inn. Vi har jo jobbet med de før på en dans og de er kjempehyggelige og veldig flinke! Så jeg krysser fingrene!

For to dager siden mottok jeg en pakke jeg bestilte på h&m og jeg står fortsatt på at jeg bruker lite penger på klær. Dere ser jo under hva pakken inneholdt (- en ting), men jeg tenkte å fortelle det. En jumpsuit, en går t-skjorte, en grå genser, sko, en eyeliner, en hvit genser og en turkis bluse. Hæ, det blir jo en del penger, tenker du nok? Vel, for alt dette betalte jeg til sammen 500kr. Alt passet strålende og jeg er veldig fornøyd! Jeg prøver jo å oppgradere garderoben min litt og dette er en god start. Bildene er tatt inne på klesrommet, så da får dere jo en liten titt på hvordan det ser ut der! 

Ei som heter Chyna og jeg har forresten startet et youtube kanal sammen! Trykk HER for å sjekke den ut! Trykk gjerne på subscribe så blir vi veldig glade!

jumpsuit
hvit genser

sko

turkis topp – jumpsuit – grå genser – grå t-skjorte

Noen av klærna som falt i smak hos deg? Danser du? I så fall hva?

2 kommentarer
    1. å så gøy med så mye dans! Kan absolutt ikke danse, men hadde vært utrolig kult å lært det. Kjempefine klær:) Likte spesielt den hvite genseren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg