BRYLLUP

Hei! I går dro jeg tidlig på morgenen til et fotooppdrag og var hjemme igjen etter midnatt. Veldig slitsom dag, men også gøy! Jeg fikk utrolig nok jobbet en del med bildene i går og i dag, så her kommer et lite utdrag. Jeg viser dere kun bildene av brudeparet og i svarthvitt. Jeg er nesten ferdig med parbildene nå, så da har jeg bare rundt 1500 bilder til å gå gjennom haha. Men resten av bildene kommer jeg ikke til å legge ut, da andre ikke har interesse av bildene og jeg ikke trenger å bruke de til portoføljen. Nå skal jeg snart feire familiebursdag så jeg må hive meg rundt. 

Hva synes du om bildene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg