I NEVER LIKED YOU ANYWAY

LØRDAAAAG! Og ikke minst så funker kameraet mitt igjen! Jeg hadde mistet en bit som gjør at det ikke går an å skru kameraet på, men den fant heldigvis Andreas i går! Det kommer nok et innlegg i morgen om helgen som var, det kommer litt an på mobilbildene fra den helgen hehe.

Nå får vi straks besøk av noen venner og så skal vi ha en fin kveld! Andreas og jeg kom nettopp hjem fra butta og vi rakk vel akkurat ølsalget. Jeg gikk like så godt med de samme klærna i dag som jeg gjorde i går jeg. Det er jo ikke noe galt i det? Det blir ikke så sent på meg i dag da, jeg har tross alt noen planer i morgen for ikke å glemme at jeg har fire(!!!) prøver i kommende uke! Travelt sa du? Men nå skal jeg nyte kvelden! Ha en fin lørdag folkens!!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg