TODAY’S

Gjett hvem som klarte å tryne skikkelig på vei til bussen i dag da! Jeg bor på toppen av en stor bakke og kan vel si at jeg skled ned omtrent hele veien til bussen fremfor å gå. Jeg fikk plutselig en melding fra Andreas i stad om jeg ville møte han i byen og ta en kaffe (smoothie for min del, jeg er ikke voksen nok til å like kaffe ennå) før skolen så da ble det en liten mini-date på oss! Utrolig hyggelig egentlig! Det kom litt spontant så i farten glemte jeg helt å ordne håret i dag, men jeg må si at det ikke ser sååå ille ut til å være ugredd! Hele dotten er jo egentlig en stor floke haha. Det fine med onsdager er at jeg starter klokken to på skolen annenhver uke og den andre uken har jeg fri.

Nå må jeg løpe til bussen igjen (les: gå som en pingvin og veldig forsiktig) for å møte ei venninne i byen. Vi skal nemlig teste ut skøytebanen på torvet! Jeg har ikke stått på skøyter på flere år så jeg tviler på at det blir noen piruetter i dag, men man vet jo aldri! 

-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg