HOUSE TOUR

God kveld! Håper alle har hatt en fin dag så langt! Historieprøven jeg hadde i går gikk utrolig nok ikke rett vest! Det er så utrolig mye å huske og nå i ettertid ser jeg at jeg kunne svart litt bedre på noen av spørsmålene, men hei det gikk bedre enn forventet! Matteprøven vi skal ha til mandag derimot.. Jeg vil bare fortrenge hele greia. I helgen skal vi ha øvingshelg til den årlige forestillingen til musikk og danselinja, i tillegg til at pappa skal ha 50 årslag, så det blir en hektisk helg! Jeg skal bare være med på en dans da + noen fellesnummer. Jeg lå slått ut med influensa da de lærte så og si alle dansene, ganske typisk. Jeg var også borte en dansetime på en dans, så jeg ble tatt ut av den. Det er ganske kjipt, men sånn er det bare.

Siden både Andreas og jeg har hatt fri i dag så fikk jeg filmet det siste jeg trengte til en house tour video! Jeg håper den faller i smak. Husk å trykke på tannhjulet->kvalitet->HD.

 
10 kommentarer

Siste innlegg