BLÅ BRINGEBÆR

God morgen! Jeg har vært syk en ukes tid, men er endelig så og si på beina igjen. Egentlig er jeg ganske mye syk, men nå er jeg henvist for å ta mandlene igjen (jeg tok de da jeg var 5, men de fikk ikke tatt alt så de har vokst seg større) og det skal forhåpentligvis hjelpe. I går var jeg en tur i byen med Anniken og jeg ble helt overrasket over å se hvor folksomt det var! Det er jo ikke så rart når været var som det var. Det ble selvfølgelig en slush på meg med smaken av blå bringebær. Det er seriøst det beste jeg vet å drikke, det er så godt! Til og med i vinter drakk jeg en del av det, til tross for at jeg er tidenes frysepinne. Hva gjør man vel ikke for slush? Vi filmet også en film som jeg tenkte å vise dere senere, men hvis dere vil se den nå kan dere trykke HER for å se den på youtubekanalen min. Jeg håper du får en fin påskeferie forresten!


Hahha, skål da!

-Elise Amanda
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg