I SOMMER SKAL JEG…

God kveld! Nå er det alt for lenge siden sist og det går dessverre lang tid mellom hver gang. For gjett hvem som ikke har fått fingeren ut og ikke fikset objektivet sitt ennå? Joda, det er meg det. Siden sist har katten vår Molly fått fem herlige kattunger og jeg er ferdig med eksamen. Jeg kom opp i matte skriftlig og jeg ber til høyere makter om at jeg ikke strøk.Jeg ville også si at jeg ikke lager dette innlegget for å skryte, jeg setter ekstremt pris på alt og vet at jeg er veldig veldig heldig. Det er jo også så gøy å lese slike innlegg på andre blogger synes jeg! So here we go:

❤På sommerleiren til Unge Venstre med mange fantastiske mennesker. Åhh jeg gleder meg virkelig! Dette blir mitt andre år på sommerleir og jeg tror at dette året blir minst like bra om ikke bedre

❤Stavernfestivalen med kjæresten min og en del andre venner! Jeg er så heldig at jeg får tredagers VIP festivalpass av kjæresten min til bursdagen min i år! Det er jo en helt syk gave og jeg klarer nesten ikke vente!

❤London! I slutten av sommerferien drar ei venninne og jeg til London. Det blir min aller første ordentlige utenlandstur med ei venninne og jeg tror det skal gå kjempefint! På planen står i alle fall shopping, se en musikal og mye annet! Vi blir borte i tre netter og planen er tidlig opp hver dag for å rekke mest mulig. Bildene under er fra sist jeg var i London som var i 2012.

Riga med besteforeldrene mine, lillebroren min og kjæresten min. Jeg er utrolig heldig som har besteforeldre som tar oss med på tur! I tillegg er de veldig sporty for alderen og alltid hyggelig å være med. Skal vi opp 7 etasjer og tar trappene så er det mormor som er på toppen først. Flaut, men sant. Og mormor er noen og sytti. Vi fikk faktisk velge mellom å bli med de på Kiel-tur med color magic/fantasy, Gdansk eller Riga, men valget falt på Riga da det alltid er spennende å oppleve nye steder

❤Ellers på planen står hyttetur med en jentegjeng på hytta til Simone (som endelig kommer hjem etter 1 år i USA, herregud som jeg gleder meg til å se henne igjen!!), mest sannsynlig en tur til Sverige for å besøke tante og onkel på campingen og noe som ikke er helt avklart ennå.

Hva skal du i sommer?

2 kommentarer
    1. Det høres ut som mange fine og spennende planer! 🙂 Også så herlig med kattunger da!
      I sommer skal jeg på to festivaler, på hyttetur og en tur med kjæresten, men vi veit ikke helt hvor enda. Du må gjerne si ifra hvis du har noen forslag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg