11.06.17

Egentlig så føles det ikke som sommer i det hele tatt. Det er søndag og jeg tusler rundt i koseklær og tøfler mens regnet danser på utsiden. I dag er en sånn dag som jeg vil bruke på biblioteket og kanskje også på cafè for meg selv. Skrive, lese, regn og te hører liksom sammen hånd i hånd. Jeg har jo bestandig vært så glad i å skrive, men i det siste har jeg vært så dårlig på å ta meg tid til det. Da jeg gikk på ungdomsskolen synes jeg den beste dagen i løpet av hele året var dagen det var norsktentamen. Å kunne bruke en hel dag på å drømme seg bort, skrive og spise godteri gjorde ikke akkurat meg noe. Men nå er det søndag, så alt er stengt. Jeg tror kanskje jeg slenger på meg en jakke etterpå, prøver å finne laderen til iPod’en min og går meg en tur med musikk på øret. Det er fint det.


(beklager for kvaliteten på de to siste bildene forresten)

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg