SOMMERKVELD

Åh for en fin og spontan kveld det var i går! Jeg kjedet meg hjemme og så ringte Jørgen for å høre om jeg ville bli med å ta en kopp kaffe. Hvorfor ikke, tenkte jeg og hev på meg noen klær og gikk avgårde. Kaffe ble byttet ut med øl og vin på brygga og en plutselig plan om å spise middag ute, før jeg måtte løpe videre for en avtale med Anniken. I mellomtiden møtte kjæresten min Jørgen og etterhvert kom Anniken, jeg og Maud ned også til pakkhuset hvor de satt. Der ble det kjempegod mat, koselig stemning og noe godt i glasset. På veien hjem gikk vi forbi Bølgen kulturhus og Andreas sier at han fikk plutselig veldig lyst til å dra på kino, noe jeg også fikk plutselig lyst til. Så da vandret vi inn dit og spurte om det gikk en film nå og det startet en ny film om 15 minutter så da så vi den gitt. Jeg trenger flere slike kvelder med sol, spontanitet, gode venner og god mat. Det skal det uten tvil bli flere av i sommer!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg